Dagen idag TORSDAG

Började med att cykla med barnen till skolan. Som jag nämt i tidigare inlägg är det en bit. Promenad med barn ca 30 min. Första gången jag låtit line cykla hela vägen(hon brukar åka bak påmincykel). Men Hon klarade det fram och sen tillbaka hem igen då hon börjar senare än mattis.

Bild från lines födelsedag dåhon fick cykeln!

När Line och jag kom hem var det dags att åka till dagis! Växten ochkrukan med och en stolt Line! Lite små gring tjej när vi kom fram då hon ville vara hemma med mig...:-(
Hem tvätta, dusch fixa lite, samt maila en massa jobb från dagis.
13.30 dags att åka för att gå på kursenjag skrev om förra veckan, att mötas i vård och omsorg. Lika intressant som förra gången. Idag handlade den om etik och moral. Stort ämne med många diskussioner! Ser återigen fram emot nästa tillfälle.

Hem och laga en mindre intressant middag, blodpudding o bacon,nja urk!
I säng med barnen ochnu sitter jag här....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0