Hinner inte skriva så ofta men

idag ska jag skriva ett par rader.-)

Jobbat idag 7-16, helt slut. Var en man kort idag, det tar på krafterna. Vi åkte till arlanda stad och såg på Aya Baya Band. Riktigt kul, både de boende ochvi personal hade kul. Söng med och dansade:-)
Efter jobbet åkte jag till min farfar och farmor och firade farfar somfyllde år. Barnen och robert var redan där så efter besöket åkte vi och åt hamburgare för ingen av ossorkade laga mat idag.

Imorgon jobbar jag 9-20=hästpass då vi inte har några raster på mitt jobb...Vi ska iallafall till brandstationen på  öppethus. Riktigt trevligt och de är några snygga brandmän:-). De brukar vara så hjälpsama och hjälpa osss med att lyfta in killarna i brandbilen så de ocksåfår åka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0