Snart söndag:-)

Ser fram emot söndag och smyckevisningen:-) vill ju utöka mitt smyckesförråd lite till. Hahaha jag blir aldrig nöjd! Robert förstår inte vad jag ska ha såmycket smycken till men man vill ju variera sig!

Får så hur många vi blir har inte fått svar från alla än men hitills har iallafall 7 tackat ja och ett par av dem ska ha med sig 1 vän eller två trodde de:-)...tycker det är lite tråkigt att man inte kan svara så att jag vet hurmånga vi blir,även om man inte kan så kan man ju svara! Jag menar jag förstårju ommaninte kan/vill komma!(alltså ni som har svarat och tackat nej behöver inte ta åt er!!)


Kommentarer
Postat av: Carmen

Nu får du fylla i här lite, vaddå smyckevisning?

nyfiken

2008-10-16 @ 18:12:48
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0