Kalasdags!

Idag ska vi har treårskalas för Line som fyllde tre i torsdags:-) Värsta stora tjejen! Hon önskar sig ett dockskåp och en skål medgodis*asg*. Hela tjockasläkten kommer,mycket folkblir det. Men min snälla farmor har bakat en massa:-),tack farmor!

Igår var jag och hjälpte till på en klädbytardag och fyndade lite. Köpte till mig en canada goose jacka(orginal) för600kr!!anv fåtal gånger bara. Sen köpte jag ett par skor till mig själv för 50kr:-) skitsnygga men kanske något horiga*asg*
Till line blev det ett par nästan nya vinterskor somhon ska ha som gå bort skor(20kr). Sen fick hon utklädningkläder.Mattis fick två par jeans 20kr resp 50kr.

ska prova att lägga in bild men eftersom jag inte hinner lägga in bilder nu ochjag sitter vid lilladatorn blir det engamal bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0