Söndag!

Dagen började med mysfrukost, gott! Sen åkte jag iväg med Line på hennes gymnastik. Hon tycker verkligen att det är jättekul!
När vi kom hem från gymnastiken åt vi lunch och efter det körde jag Mattis till en kompis. Passade på att åka ner till centrum och köpte en ny BH, sitter jättefint men jag är 490:- fattigare. Men jag tror/hoppas att denär värd det.

Nu ska jag snart hämta storkillen hos kompisen sen ska jag iväg till Kista och träffa arbetskompisarna och gamla arbetskompisar över en middag.


Kommentarer
Postat av: Birgitta Linderoth

Vad kul! Gympa är ju jättebra och hon är supersöt (är hon ändå också förstås!)i sin gympadräkt! Hoppas du har det trevligt i Kista!

2008-09-28 @ 15:39:53
Postat av: Sara

åh vilken söt gympatjej!!!

2008-09-29 @ 06:07:58
Postat av: Maja

Åh va söt hon är, din Line!

2008-09-29 @ 11:22:45
URL: http://majao.blogg.se/
Postat av: Carmen

Sötbollen själv! :D

2008-09-30 @ 21:09:28
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0