Måndag

Idag har jag och Line varit på IKEA och inhandlat 1 madrass till Mattis, 1 lampfot och två nya krukor och blommor til Mattis. Så mycket mer jag hade tänkt kunna köpa men pengarna finns inte alltid...

Eftermiddagen: Möblerat lite i Mattis rum, sen gick vi utoch barnen åkte skridskor på rundan. Åh de är så söta med varandra. Var ute själva en stund medan jag lagade mat och spejade i fönstret. De är så underbara:-) Och mattis hjälper sin syster, Tog av henne skridskorna och satte på henne skorna när hon ville komma in,så söt!

Blev ingen soffa igår, tjurar lite:-( När Robert kom till möbelmässan var soffan redan såld till en butik. Suck, soffan var ju lovad till oss...Men Butikerna är viktigare än privatpersoner. Förvisso ska vi få en precis likadan om ca 2 veckor men ändå, tjurar lite till...VILLE ju ha den igår...Men men vi har i slutändan gjort en bra affär, en helt ny soffa(denandra var utställningsex) till ett jättebra pris, så jagska inte tjura egentligen:-)

Imorgon är det jobb som gäller, 7-12 sen ledig eftermiddag. Hoppas mina glasögon kommer"


Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0