Dagen igår

Igår var jag ledig! Jag och line åkte ivägtill Solna c ochskulle handla tofflor och en grönväxt med kruka att ha på dagis. Typiskt nog hade de inte de tofflorna i hennes strl. Köpte lite kläder till prinsen(mattis) istället. Sen bestämde sig Line för att sluta lyssna och påtvå röda sekunder är hon borta, hon är så jäkla snabb! Eftersom har en förkärlek till provrummen sökte jag mig dit men man hinner ju ändå bli rädd, kallsvettig och få miljoner tankar ihuvudet. Hittade henne i ett av provrummen uppe på en pall alldeles knäpp tyst, unge!
Begav oss till interflora hittade en fin grönväxt men ingen passande kruka, såklart...NÄ det ska ju vara rosa annars duger det ju inte för denunga damen. Hon förstod ju inte heller att det inte fanns där utan fick för sig att jag lurade henne så honlägger sig på golvet och vägrar att gå, suck.Men  kommer efter en stunds tjat och efter övertalning att vi faktiskt ska köpa en rosa kruka.
Nästa stopp, MAX! Hamburgare med en något sprallig unge som dansar i sig maten mankan ju inte annat än skratta.
Hämtar Mattis som blir sur för att vi ska stanna och handla mat och enkruka men blir glad för kläderna!
På Maxi handlar snabbt och hittar ingen kruka. Blomsterlandet nästa men där hittar vi faktiskt en fin rosa kruka!barnet nöjdt:-)
Hemma igen äter lite mellis. Börjar med maten, färskostsås med  kyckling och färskpasta,gott!
Efter maten DANS! Skönt och roligt!
Åhhh vad skönt det är med ledigdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0