Heldag med moster Emilie.

Det har min son haft. Emilie tog med sig Mattis till buttriks(felstavat?), något Mattis har tjatat om länge att han vill göra det igen. Han hade även lite pengar på sitt presentkort på HM och en bonuscheck som jag tyckte han kunnde passa på att använda. Han var så glad hela morgonen och väntade ochväntade på att Emilie skulle vakna:-)
De åkte in efter lunch. Ringer hem till mig vid tre och säger att de kommer senare för de ska gå på bio och se Wall-e. De skulle passa på att äta middag tillsamans efter.
Mattis kommer in genom dörren 19.45 stolt som en tupp! Och min älskade, älskade unge har köpt för en del av sitt presentkort ett halsband till mig:-). SÅ fint, ett stort svart hjärta. HAn är ju bara så gullig.Han hade sagt redan på tåget in att han skulle köpa ett till mig, sötnosen! Han hade även köpt en hatt och ett par strumpor till sig själv. De hade haft en superbra dag och gjort saker som han tyckte var så kul och som bara mostrar gör:-)
Bild på halsbandet kommer senare idag.

Jag och line åkte till vallentuna och badade,super frächt bad måste jag säga. Line tyckte det var kul  och var duktig på att släppa mig och simma själv(med hjälpmedel). Var lite förvånad att hon gjorde det då det var längesen vi badade ibassäng. Blir inte riktigt samma sak som att bada i havet/sjön där hon oftast når botten. Trött blev hon, somnade på soffan hemma men fick bara sova 20minkl var ju 16! Senfick vi en mys middag själva då robert jobbade över. Kyckling,klyftpotatis,vitlök och grönsaksröra samt majs på sidan,gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0