Obevakat ögonblick

Ja då kan man hitta på det mesta. Just ett sånt ögonblick infann sig idag. Line skulle tvätta händerna men tydligen så hade jag glömt min mascara frame så Line passade på att sminka sig. Vackert resultat!



Idag har jag vabbat, Mattis har varit lite halvdålig eller igår idag verkade han må bra.Han och Line har lekt och röjt och bråkat. Så imorgon blir det skola. Vi passade faktiskt på att gå på bio då Mattis bara ärlite hostig och inte mådde dåligt. Jag och barnen såg Mamma Mu och Kråkan. Barnen gillade den båda två. Första biobesöket för Line var det också. Gick relativt bra, lite myror i rumpan hade hon och förstod inte det där med att prata tyst men det var nästan folktomt i salongen så tror inte hon störde allt för mycket....

Nuläget är att jag sitter här i soffan med bärbara datorn, barnen sover, Robert golfar och verkar helt inne i det, jag får ingen kontakt där nu:-)( golfar framför tv:n med nintendo wii). Diskmaskin går och snart eller ja kl 21 börjar främande fågel som vi följer.

Kommentarer
Postat av: Carmen

Sv: Hahahhaa, dansa bort den?? Hahaha låter ju galet! Kanske man ska testa då! :D



Rolig din dotter är, skrattar vid varje inlägg! Sån personlighet! Passar jätte bra i mascara ;)

2008-10-09 @ 06:36:15
URL: http://thevolup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0