Kursen!

Var ju på kurs igår och jag känner verkligen att den är intressant! Passar mig:-)
En av gruppledarna en kvinnlig präst, gillade jag direkt,wow vilken människa!Hon verkar otroligt positiv, jag gillar såna människor, levnadsglada:-). Vi får la se vad som händer, kursen pågår till slutet av november och vi har träffar 1 gång i veckan ungefär...Spännade!

Idag ska jag och Line på kyrkans rytmik, sen ska Moster Emilie vara barnvakt till yrvädret. Då ska jag iväg till Mattis skola på utvecklingsamtal. Eftermiddagen kommer att bestå av mys, cykling och Mattis simskola.

Kommentarer
Postat av: Sara

Spännande med utvecklingssamtal, hoppas att det gick bra!!

Trevlig helg på er!!

2008-09-26 @ 14:05:54
Postat av: Birgitta Linderoth

Den präst du beskriver, beskriver ju dig! Förstår att du gillar såna människor, gör jag med och du är så positiv och levnadsglad! Härligt!

Vad är det för kurs förresten?

2008-09-26 @ 15:50:22
Postat av: svar till birgitta!

Tack!

Den heter att mötas i vård och omsorg!

kram camilla

2008-09-26 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0