Söndag!

Idag startade vi dagen med gymnastik för Line! Hon tycker det är superroligt och är så duktig. Men idag ville tösen inte gå hem igen utan det slutade med att jag fick bära en hysterisk skrikande, sparkande, barfotad. Där fortsatte hon att vara smått(läs helt) hysterisk, htela bilresan hem var...hmmm...ja mindre kul. Väl hemma så skrek hon väl kanske i tio min till innan hon kom på att det var roligare att titta på tv med Mattis i hans rum,suck!

Efter lunch åkte jag till EKbacka och hämtade sakerna jaginte fått sålt och pengar för det jag´hade fått sålt. Fick ihop en summa på 456kr!

På eftermiddagen var jag ute med Line som cyklade. Sen kom mina föräldrar som vi bjudit in på middag,

Mattis har jag sett korta stunder idag han tillbringar denmesta tiden i sin trädkoja med sina kompisar.

Lite bilder på mina vackra barn:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0