Hej igen!

Tänkte försöka börja skriva igen:-)

Jag har börjat på bugg, och det är ju bara så roligt. Jag har hitills gått tre lektioner och igår var jag på dansklubbens "socialdans"=att alla medlemar i klubben har rätt att gå och dansa, både nybörjare och vana dansare. Riktigt bra för iallafall jag lärde mig nya saker och annat jag ska tänka på. Även väldigt roligt. Passar bra då det är på onsdagar eftersom jag har magdansen innan:-) vilket innebär attt jag kommer att på lediga onsdagardansa tre timmar i sträck!

Barnen är det full fart på eller ja...Line är det full fart på rättare sagt. Mattis största intresse är ju kompisar, roligt då de leker mycket här. Han är just nu inne på att börja på "strövarna", där de är ute i naturen o.s.v, typ somMulle fast för större barn. Bra aktivitet, om de bara kunnde maila tillbaka...suck.

Line, ja vad säger man??? Hon bor i sin gymnastikdräkt. Favoriten är att springa i full galopp mot en madrass hon har lagt på golvet,  för att där kasta sig ner i en kullerbytta. Inte har hon en tanke på att kanske sakta ner innan hon gör kullerbyttan=det går fort och mamma har hjärtat i halsgropen...
En annan favvo är att försöka göra någon slags handvolt över armstödet på soffan men den aktiviteten ÄR HELT FÖRBJUDEN, bara det att hon är snabb och passar på när jaginte hänger med...När jag sen säger till surar honi oändlighet och har inte alls förstålsen för:
1. att det är LIVSFARLIGT 
2. att hon inte grejar det 
3. att soffan inte är ett gymnastikredskap.

Nä nu ska jag gå och förberedda Mattis utflyksmat för imorgon. De ska iväg med skolan och han har beställt, Kycklingsallad och hemmagjort vitlöksbröd:-)

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sara

Som jag har väntat!!!

Va kul att du är igång igen!!

2009-02-07 @ 20:02:05
URL: http://mammantille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0