Helgen

Yttligare en helg har passerat!

I fredags hade Mattis sin sisa avslutning på simningen, gickjusåbra! Han är så duktig prinsen. Så nu har jag lovat att han ska få sluta simskolan:-). Han har verkligen fått in en bra teknik på alla simsätten(bröst,rygg ochfrisim)

Lördagskväll var jag ute med tanterna från magdansen. Vi firade Soraya som fyllt 50år! Jag var yngst i gänget och drog ner snitt åldern, hihi alla har fyllt 50 utom jag som bara är halvägs och lite till:-)! Iallafall vi varpå båten Patricia, jättetrevligt, god mat och roligt sällskap.

Söndag, sovmorgon för mindel fram till 9!! Sen iväg på gymnastik med Line. Hem käka lunch, körde sen Mattis til Emilie. sågpå bio och åt lunch ute och barnet(mattis) klämde i sig nästan en hel nacho deluxe!!
Eftermiddagen, disco i skolans matsal för dagisbarnen( lines dagis) hilife!:-) Men Line var nöjd och sååå stolt! Tänk lyckan att få gå på sitt allra första disco iskolan precis som storebror.

Självklart bjöd jagin oss på middag hos mamma och pappa:-)! Gott, helstekt fläskfile, klyftpotatis och vitlöksröra.
Efter det kastade jag mig iväg till buggkursen!

Fart fylld och trevlig helg med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Sara

Är nyfiken på nya håret, kan du inte lägga upp bild i bloggen!?

2009-03-16 @ 15:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0